WsteczGóraNstêpny
Menu



Van's Aircraft RV-6



Kolejny samolot w grze, na chwilÄ™ obecnÄ… najlepszy ze wszystkich - Vans RV-6 dostaniemy go tylko
w pakiecie z pełną scenerią Hawajów. Sceneria kosztuje nas 1600 punktów. Z punktu widzenia gry,
w zasadzie kilkukrotnie zwiększa jej atrakcyjność. Dostajemy nowe wyspy,
o wiele ciekawsze od darmowej, nowe lotniska, mnóstwo nowych wyzwań, misji oraz nowe zadania pracy
(w tym bardzo opłacalny przemyt dla M-7).
Ale przejdźmy do meritum.

Vans RV-6, to konstrukcja z roku 1985. Jest sprzedawany do dziś, jako zestaw do samodzielnego montażu.
W skrócie jak wielkie puzzle - kupujemy sobie materiał z instrukcją jak go przyciąć i poskładać
w działający samolot. Ale zbudować musimy go sobie sami. Lub odkupić od kogoś, kto to zrobił.
Zaletą jest to, że samolot jest tańszy niż by był zrobiony w fabryce.

Z dość nachalnej informacji w grze dowiemy się, że jest to najpopularniejszy na świecie samolot,
sprzedawany jako zestaw do samodzielnego montażu. W ogóle po zakupie tego samolotu będziemy
świadkami wielu achów i ochów na jego temat.

Samolot jest turystycznym dolnopłatem, zdolnym do zabrania dwóch osób. W grze, póki co dzierży
dumne miano najlepszej maszyny w grze. Głównie przez poważne niedoróbki w modelu P-51.

To najszybszy po mustangu samolot, o szerokiej rozpiętości prędkości użytecznej.
Możemy więc polatać nim równie wolno jak PT-17, równie zwrotnie jak Iconem A5,
dużo szybciej niż Maule M-7 i w dodatku przy w pełni działającym kokpicie
( a przynajmniej najbardziej rozbudowanym).

Wyposażenie kokpitu bardzo przypomina wyposażenie M-7. Znajdziemy tu te same przyrządy.
Jedyną różnicą jest to, że zamiast radionamiernika (nieco przestarzałego),
dostaliśmy drugi odbiornik systemu VOR i to z zintegrowanym systemem ILS. Dzięki czemu możemy
tym samolotem latać właściwie nawet w 100% mgle. W rzeczywistości kokpity RV-6 bardzo się
od siebie różnią i są wyposażone w zależności od preferencji użytkownika.

Nasz RV-6 jest jednym z bardziej bogato wyposażonych.
Jeżeli komuś będzie się chciało zgłębić podstawy radionawigacji w systemie VOR,
otrzyma bardzo potężne narzędzie, umożliwiające określenie własnej pozycji co do punktu.
Choć oczywiście przyda się nam też dobra mapa lotnicza okolicy, żeby sprawdzić gdzie ten punkt jest. Największą wadą samolotu jest to, że nie ma dla niego innej pracy, niż misje z wożeniem
na Hamburgery, które nie są zbyt dochodowe dla kariery naszego pilota.
Jest to za to świetna maszyna do zwiedzania wysp i kolekcjonowania punktów widokowych.
Dostaniemy też szeroki wachlarz tekstur dla naszej maszyny, choć sporą część z nich
trzeba będzie odblokować po spełnieniu konkretnych warunków lub wypełnieniu misji.
Nasz RV-6 jest napędzany 180-konnym silnikiem, waży w pełni załadowany tylko ok. 730kg,
osiąga prędkość 340km/h (183 węzły) w locie poziomym i zawiezie nawet na blisko 20 000 stóp.
Gdyby ktoś chciał sobie taką maszynę sprawić naprawdę, potrzebuje tylko ok. 90 000 dolarów.


Na koniec kilka zdjęć








Luksus i burżuria czyli "glass cocpit" w RV-6. Ekrany LCD i komputery,
zamiast wskazówek i liczników.








A tak wyglÄ…da RV-6 chwilÄ™ po zakupie... zanim stanie siÄ™ samolotem.


PoczÄ…tek strony
Powrót do strony głównej